همه میگن

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


همه میگن

همه میگن من مقصرم

همه میگن خودم بی عقلی کردم

خودم خواستم اینطوربشه

وبدترین راه روانتخاب کردم.

ولی کسی ازهمه ی لحظه های زندگیم خبرنداره

پس کسی نمیتونه قضاوت کنه.

می دونم که مقصرم

واسه غرورم

واسه سکوتم...

ولی بقیه هم مقصرن

هرگزفراموش نمیکنم

نه تقصیرخودمو...

نه تقصیردیگران رو...



نظرات شما عزیزان:

فرید
ساعت19:15---5 مهر 1394
عالی بود

تنها
ساعت17:34---5 مهر 1394
من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم
چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام
همه به خودم مربوط است
مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن
روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است
زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی
هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند
شاد باش و از زندگی لذت ببر
چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟
آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:, ساعت 14:26 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir